شیوه های پرداخت

در شهر تهران امکان پرداخت هزینه سفارش پس از دریافت محصول وجود دارد .

مشتریان عزیزی که در شهری به جز تهران سکونت دارند میبایست هزینه محصول خریداری شده را از طریق درگاه پرداخت IDPay  پرداخت نمایند و سپس محصول خود را دریافت نمایند.

پرداخت اینترنتی

کاربران آرته  موزیک  شما میتوانید در زمان ثبت سفارش، از طریق درگاه های اینترنتی، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین  پرداخت کنند. پرداخت موفق هزینه به معنی ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش شما  است  و نیازی به اطلاع‌ دادن پرداخت سفارش نیست و سفارش شما به صورت خودکار وارد مراحل آماده‌سازی,پردازش و ارسال می‏‌شود.

لازم به ذکر است که پرداخت اینترنتی باعث ایجاد الویت در پردازش سفارش شما کاربران عزیز می‌شود.

در زمان ثبت سفارش میتوانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و پس از وارد شدن به درگاه بانکی ،اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.

برای پرداخت اینترنتی شما به موارد زیر نیاز دارید ;

– شماره کارت  (شماره 16 رقمی حک شده روی عابر بانک )

– رمز دوم کارت   (برای پرداخت اینترنتی لازم است قبلا رمز دوم (رمز خرید اینترنتی) کارت بانکی خود را فعال کرده باشید.
برای فعال‌کردن رمز خرید اینترنتی، می‏‌توانید به دستگاه خودپرداز بانک صادرکننده کارت خود مراجعه، کارت خود را وارد کرده و بخش عملیات رمز را انتخاب کنید. سپس، در بخش رمز دوم یا رمز اینترنتی، رمز خود را انتخاب کنید.
– CCV2    ( یک کد ۳ یا ۴ رقمی است که پشت یا روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج می‌شود و به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌عنوان یک کد امنیتی در پرداخت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اینترنتی کاربرد دارد )
– تاریخ انقضاء    (تاریخ انقضا کارت‌ بانکی روی آن حک شده است)

مشتریان عزیزی که در تهران سکونت دارند از آنجا که تمامی ماموران تحویل آرته  موزیک دستگاه‏‏‌های کارت‌خوان سیار (POS) همراه دارند، می‌توان هنگام تحویل سفارش در محل، با استفاده از کارت‌های عضو شبکه شتاب پرداخت خود را انجام داد.

تمامی حقوق مادی معنوی این سایت متعلق به آرته موزیک میباشد